
Kierrätyskeskuksesta löytynyt ihana pinkki pinnasänky hiottiin ja maalattiin hennosti sävytetyllä valkoisella. Uudinverhon ompelin itse. Sängyn yläpuolella roikkuu huovutetuista koirahauvoista tehty mobile.


Ameriikoista tilatuista flanelleista ja Eurokankaan vanusta syntyi reunapehmuste pinnasänkyyn. Tämä otetaan käyttöön, kun Papu on tarpeeksi iso siirtymään äitiyspakkauksen laatikosta oikeaan sänkyyn. Flanellit ovat Valori Wellsin.

Langan lopuista syntyi vielä parit villahousut villapöpien ohjeella. Pinkeissä Novitan huopanen, valkoisissa Kauhavan Kangasaitan hahtuva.

Kastemekkokin valmistui. Se on vielä kostuttamatta ja muotoilematta, mutta ihanalta se näyttää silti. Eikä aikaakaan mennyt ihan hirveästi, sillä ohje oli hyvä ja helppo. Mekon tein hiattomana versiona, sillä ajattelin merinovillaisen kokomekon olevan liian kuuma; alla kun pidetään kuitenkin valkoista bodya. Mekon kaveriksi valmistuu näillä näppäimillä myssy ja tossut. Toivottavasti saan tänne pian kuvia mekosta käyttäjänsä yllä.

Raskausviikkoja on nyt kasassa kunnioitettavat 41+1, eikä kaveri vieläkään ole antanut merkkejä poistumisestaan. Äidin pinna hieman kireällä ja kaikki to do -listalla olleet asiat tehty. Mitähän sitä sitten keksisi...
6 kommenttia:
Aivan ihania töitä olet saanut valmiiksi! Kastemekosta tuli tosi hieno, hauska idea tehdä mekosta hihaton. Mobile on aivan ihana, vauvelista tulee nyt varmasti koiratyttö/poika heti pienestä pitäen. :) Onko Luna tottunut pienokaisiin? Varmasti jännää odottaa, miten oma karvakorva suhtautuu uuteen perheenjäseneen.
Kiitos :) Luna on leikkinyt pienestä pitäen naapurien lasten kanssa, mutta ihan noin pieniin ei ole ollut mahdollisuutta tutustua. Uskoisin kuitenkin, että kaikki menee hyvin. Yhdessä vaihdetaan vaippoja ja viihdytetään vauvelia :)
Hyvä, että Luna on tottunut lapsiin pienestä pitäen. Kultamussukkakin on pennusta alkaen ollut naapurin lasten lellikki, joten se tykkää lapsista paljon, vaikka meillä kotona ei omia lapsia olekaan. Minäkin uskon, että Luna tottuu vauveliin nopeasti.
Tsemppiä odotuksen viime metreille ja uuden pienokaisen tuloon! Toivon, että kaikki menee hyvin ja onnellisesti. :)
Aivan ihana toi kastemekko! Ja paljon parempi mun mielestä hihattomana versiona. :)
Koiramobilekin on aivan valloittava! Mulla ei tullut vuosi sitten mieleenkään, että sellaisen voisi tehdä itse..
Mun blogissa on sulle taas tunnustus! :)
Eeva: Nyt tuo kastemekko näyttää ihan jättisuurelta. Voi olla, että joudun purkamaan yläosan ja tekemään sen pienempänä. Kiitos tunnustuksesta :)
Lähetä kommentti